завдання для 6 класу

Завдання на час карантину

25 травня (понеділок )

Для 6-Б класу

Тема:  Повторення. 
Future arrangements, an interactive worksheet by bjan1
liveworksheets.com


21 травня (четвер )

Для 6-А класу

Тема:  Повторення. Present Simple vs Present Continuous.



Для 6-Б класу

Тема:  Повторення. Вживання конструкцій Future: will, going to, present continuous.



20 травня (cереда )

Для 6-Б класу

Тема: Контрольна робота (читання)
Перейдіть за посиланням і виконайте контрольну роботу

контрольна робота    ( Код доступу 4233304)


19 травня (вівторок )

для 6-Б класу

Тема: Контрольна робота (письмо)
Перейдіть за посиланням і виконайте контрольну роботу


контрольна робота
ACCESS 2 MODULE 10, an interactive worksheet by Lana1974
liveworksheets.com


для 6-А класу

Тема: Контрольна робота (аудіювання)





18 травня (понеділок )

Для 6-Б класу

Тема уроку: Підготовка до контрольної роботи.

Завдання:


1.  Ex. 1,2,3,4,5 p. 110 (s.b.)   виконати завдання письмово. 

15 травня (п'ятниця )

для 6-А класу

Тема: Контрольна робота (читання)

Перейдіть за посиланням і виконайте контрольну роботу з читання    розпочати тестування   ( Код доступу 496992) У ВАС Є ТІЛЬКИ ОДНА СПРОБА  



14 травня (четвер )

Для 6-Б класу

Тема уроку: Звук. Музичні інструменти.

Завдання:


1.  Ex. 1 p. 109 (s.b.)  прослухати і виконати завдання. 

прослухати вправу 1

2.  Ex. 4 p. 109 (s.b.)  прослухати, прочитати і перекласти текст.


прослухати вправу 4

3.  Ex. 5 p. 109 (s.b.)  письмово

13 травня (cереда )

Для 6-Б класу

Тема уроку: Запрошення на концерт.
Завдання:
1.  Ex. 1 p. 108 (s.b.)  прослухати і повторити. Зверніть увагу на інтонацію у питальних та стверджувальних реченнях.
прослухати вправу 1 
2.  Ex. 2 p. 108 (s.b.)  прослухати і повторити, прочитати і перекласти діалог. Вивчити діалог напам'ять.
прослухати вправу 2


12 травня (вівторок )

Для 6-Б класу

Тема уроку: Запрошення на концерт.


Завдання:

1.  students book   page 139 ( module 10e, 10f   ) записати у словник і перекласти, вивчити ( 12 слів сьогодні, 12 слів завтра). Вид контролю - словниковий диктант

1.  Ex. 6 p. 107 (s.b.)  Скласти текст про традиційний музичний інструмент у нашій країні. Скористайтеся текстом з минулого уроку як зразком. Свої твори надіслати на електронну адресу.


для 6-А класу

Тема: Контрольна робота (письмо)
ACCESS 1 MODULE 6, an interactive worksheet by Lana1974
liveworksheets.com
br />


11 травня ( понеділок )

для 6-А класу

Тема: Підготовка до контрольної роботи.

Завдання:

1.  1. Ex. 1,2,3,4,5,6 p. 66 (s.b.)  Self Check

Для 6-Б класу

Тема уроку: Традиційні музичні інструменти Великої Британії.


Завдання:

1.  Ex. 2 p. 107 (s.b.)  прослухати текст, прочитати, перекласти і виконати завдання до текста.

прослухати вправу 2

2. Ex. 1 p. 66 (w.b.)  письмово

8 травня ( п'ятниця )

Для 6-Б класу

Тема уроку: Музичні фестивалі. Підготовка до контрольної роботи.


Завдання:

1.  1. Ex. 5 p. 106 (s.b.)  написати  листа і надіслати на мою поштову адресу

7 травня ( четвер )

для 6-А класу

Тема: Проблеми навколишнього середовища. Забруднення повітря.

Завдання:  

1. Ex. 1,2,3 p. 39 (w.b.)  письмово 
2. Виконати інтерактивну вправу   ВПРАВА

Для 6-Б класу

Тема уроку:  Улюблені музичні групи.


Завдання:

1.  students book   page 139 ( module 10с, 10d  ) записати у словник і перекласти, вивчити.Вид контролю - словниковий диктант

2.Переглянути відео про вживання апострофа в англійській мові (присвійний відмінок іменників)



2. Ex. 1,2,3 p. 106 (s.b.) -   прослухати і виконати завдання.

прослухати вправу 1

прослухати вправу 2



6 травня ( середа )

Для 6-Б класу

Тема уроку:  Мої плани на майбутнє. Конструкції майбутнього часу в англійській мові.

Завдання:   

1.Переглянути ще раз відеоурок минулого уроку, повторити вживання конструкцій Future: will, going to, present continuous

2. Виконати інтерактивну вправу
вправа
 3. Ex. 9, 11 p. 105 (s.b.)  (письмово)


5 травня ( вівторок )

для 6-А класу

Тема: Проблеми навколишнього середовища. Забруднення повітря

Завдання: Записати нові слова у словник і перекласти, вивчити; прослухати і виконати завдання до вправ. 


прослухати вправу 1
прослухати вправу 4

1.  students book   page 119 ( 6f  ) 
записати нові слова у словник і перекласти, вивчити
2. Ex. 1,4 p. 65 (s.b.)  прослухати і виконати завдання до вправ. 


Для 6-Б класу

Тема уроку:  Улюблені телепередачі. Конструкції майбутнього часу в англійській мові.

Завдання:   переглянути відеоурок і зробити конспект у зошиті які конструкції використовуються в англійській мові для утворення майбутнього часу,  перейти за посиланням  і пройти тест  (Завдання необхідно виконати до  6 травня 23:00)






 Майбутній час (Future Simple, Be going to, etc.)

Майбутнє завжди вабить невідомістю. А що ж, як же і коли ж ... Ми будуємо плани і з упевненістю повідомляємо один одному: Я буду ... Я збираюся ... Я зможу ... Але на ділі - самі знаєте - все виходить інакше, причому, незалежно від того, якою мовою планували , В цьому Вам англійська не допоможе. А ось зробити своє майбутнє яскравіше, краще і веселіше, вивчивши щось нове, - запросто! Новий випуск SMART граматику я присвячую майбутньому. Однією статтею тут не обійдешся. Почнемо з Future Simple vs Be going to.
Говорячи про майбутнє з точки зору граматики, слід розрізняти такі поняття:
- Future Tenses – Майбутні часи:
  I will send him a letter. – Я напишу ему письмо. – Future Simple и т.д.
- Інші часи, які використовуються для опису дій в майбутньому: 
I’m playing tennis tomorrow. – Завтра я играю в теннис. – Present Continuous
- Конструкції, які використовуються для опису дій в майбутньому:
 I'm about to leave. – Я собираюсь уходить.
Для початку ми розглянемо Future Simple, конструкцію be going to і різницю між ними.
Future Simle – Простий майбутній час
Forming / Побудова
+ will + змістове дієслово (I)            He will come at 7. – Він прийде о 7.
 will+not= won't                                He will not / won’t come at 7. – Він не прийде о 7.
? will 
виноситься на початок реченняWill he come at 7? – Він прийде о 7?

Раніше для побудови FS (I/we) використовували також shall. Зараз shall використовується рідко:
                     I/we shall be late. = I/we will be late.
Питання з shall I перекладаються як пропозиції (offer) або уточнення подальших дій:
Shall I open the window? – Відкрити вікно?
Shall I read it? – Мені слід прочитати це?
Uses / Использование
•    Раптові рішення, без попереднього обдумування і планування (on-the-spot decisions), часто прийняті під час розмови:
She is busy. She will call you later. – Вона зайнята. Вона передзвонить Вам пізніше.
•    Дії/події/ситуації, які точно відбудуться і ми не можемо на це повпливати:
The company will be 50 years old in June. – Компанії буде 50 років в червні.
•    Передбачення про майбутнє, найчастіше з наступними дієсловами, фразами та прислівниками:
thinkbelieveexpectbe surebe afraidprobablycertainly
думативіритиочікуватибути впевненимбоятисьймовірнозвичайно
  I think he will pay us. – Я думаю, він нам заплатить.
     В запереченнях ми використовуємо not think и not expect, а не think/ expect +won’t:
  I don’t think he will pay us. I think he won’t pay us.
•    Обіцянки, погрози, попередження, прохання, надії та пропозиції:
         Will you help me? – Ти мені допоможеш?

Be going to – конструкція, яка часто перекладається, як ''збиратись що-небудь зробити''
Forming / Побудова - Будується за правилом побудови Present Continuous:
+ I’m going to visit him. – Я збираюсь навідати його.
-  She isn’t going to resign. – Вона збирається звільнитись.
? Are you going to leave? – Ти поїдеш?

Uses / Використання
•    Плани, наміри та амбіції, які ми маємо на майбутнє:
I'm going to become famous. – Я стану відомим.
•    Дії, які ми вже запланували на майбутнє (може навіть щось для цього зробили) :
I’m going to enter the University. – Я збираюсь вступити до університету. (можливо вже подав документи)
•    Передбачення про майбутнє, коли є докази, що щось відбудеться або коли це очевидно:
Our results are good – we are going to get a bonus. – У нас хороші результати – ми отримаємо бонус.
•    Дії, які ми бачимо, як результат чогось в майбутньому:
He can't drive. He is going to crash the car. – Він не вміє водити. Він розіб'є машину.
Очевидно, що він розіб'ється. Але це не означає, що він збирається розбитись.
В основному be going to використовується в рзмовній мові.
Часто going to вимовляється як ‘gonna’.

Time expressions /Супутні вирази
Для Future Simple и Be going to використовуються наступні вирази:
tomorrowthe day after tomorrownext weekin a monthsoon
завтрапіслязавтрана наступному тижнічерез місяцьскоро

Differences / Відмінності
Future SimpleBe going to
Передбачення, засновані на тому, що ми самі думаємо або уявляємо:
     I think the weather will be good.
     Я думаю, погода буде хорошою.
Передбачення, засновані на тому, що ми бачисо(є докази) або знаємо:
     Look at the sky. It’s going to rain.
     Подивись на небо. Буде дощ.
Рішення, прийняті спонтанно:
     Ok, I’ll go with you.
     Добре, я піду з тобою.
Заплановані дії:
     I’m going to join you at 6.
     Я збираюсь приєднатись до васо 6.
Мы зазвичай використовуємо be going to, щоб повідомити про наміри, і will для коментарів про дані наміри:
     I’m going to sell my VW. I’ll try to find something cheaper.
     Я збираюсь продати свій VW. Я спробую знайти щось подешевше.
Business talk
Will використовується для організації промови на презентаціях і майстер класах:
- This presentation will focus on
- My talk will take about an hour.
- In the first part we will look at… Then I’ll tell you…
- I’ll be happy to answer any questions…
В даному випадку всі ці дії заплановані і не є раптовими рішеннями.

1. перейти за посиланням  і пройти тест  ТЕСТ (Завдання необхідно виконати до  6 травня 23:00)                           Код доступу 408217





4 травня ( понеділок )

Для 6-Б класу

Тема уроку:  Телевізійні програми. Які телевізійні програми мені подобаються.

Завдання:  Переглянути відео, повторити словазаписати у словник слова, перекласти, вивчити; прослухати і прочитати текст, перекласти.





1.  students book   page 139 ( module 10b TV magic  ) записати у словник і перекласти, вивчити.Вид контролю - словниковий диктант
2. Ex. 3 p. 104 (s.b.) -  прослухати і прочитати текст, перекласти.

прослухати текст


30 квітня (четвер)

Для 6-Б класу

Тема уроку:  Мій улюблений  фільм. Present Simple Passive form.

Завдання:  виконати завдання письмово   і надіслати на електронну адресу.

1. Ex. 2,3,4 p. 63 (w.b.) -   виконати завдання письмово у робочому зошиті.


29 квітня (середа)

Для 6-Б класу

Тема уроку:  Кіно. Відгук на переглянутий фільм. Present Simple Passive form.

Завдання:  виконати завдання письмово   і надіслати на електронну адресу.




1.  students book   page 139 ( module 10а Reviews  ) записати у словник і перекласти, вивчити.Вид контролю - словниковий диктант
2. Ex. 10 p. 103 (s.b.) -   виконати завдання письмово у зошитах.
3. перейдіть за посиланням і пройдіть тест  пройти тест
Код доступу 578569) Звертаю вашу увагу, що ви маєте лише одну спробу.










28 квітня (вівторок)

для 6-А класу

Тема: Погода і мій вільний час. 

Завдання: Записати нові слова у словник і перекласти, вивчити; прослухати і повторити діалог, вивчити діалог А напам'ять.



прослухати вправу 1
прослухати вправу 2 


1.  students book   page 119 ( 6е  ) записати нові слова у словник і перекласти, вивчити

2. Ex. 1,2 (а) p. 64 (s.b.)  прослухати і повторити. 



Для 6-Б класу

Тема уроку:  Моя улюблена музика. Present Simple Passive form.

Завдання: Переглянути відеоуроки, прочитати і записати у зошити правила утворення пасивного стану в англій ській мові; виконати завдання письмово (завдання 1,2,3 на блозі)  і надіслати на електронну адресу.






Present Simple Passive Voice в англійській мові
Для початку давайте розберемося, що таке стан і для чого він потрібен.  В англійській мові стан показує, хто здійснює дію: людина / предмет сам виконує дію;  людина / предмет відчуває на собі дію іншого об'єкта. 
В англійській мові виділяють два стани Активний стан (Active voice) - дійова особа саме вчиняє дії.  Наприклад:
 Дитина розбила вазу.  (Тут дійова особа - дитина, яка вчинила дію).
 Дівчина прокинулася рано.  (Дійова особа - дівчина, сама здійснює дію - прокинулася).
 Пасивний стан (Passive voice) - дійова особа відчуває на собі дію іншої особи.  Наприклад:
 Ваза розбита.  (Ваза розбилася, але вона розбилася не сама, а хтось зробив це).
 Вона розбуджена шумом на вулиці.  (Вона прокинулася не сама, а щось розбудило її). 
Коли ж ми використовуємо пасивний стан?  Найголовніше - треба запам'ятати, що пасивний стан використовується, коли ми говоримо про дію, що відбувається над людиною / предметом. 
Можна виділити наступні випадки його використання:
1.     Якщо ми не знаємо, хто вчинив дію
 Наприклад: «Її гаманець вкрали» (ми не знаємо, хто це зробив).
2.     Нам важлива сама дія, а не той, хто виконав її
 Наприклад: «Годинник зроблено в Швейцарії» (нам не важливо, хто саме його зробив).
3.     Якщо сталося щось неприємне, але ми не хочемо звинувачувати когось в цьому
Наприклад: «Свято зіпсовано» (ми не хочемо говорити, хто конкретно це зробив).
 А тепер давайте подивимося, як побудувати речення в пасивному стані в простому теперішньому часі. 
В простому теперішньому часі (Present Simple) ми використовуємо пасивний стан, коли говоримо про звичайну, регулярну, постійну дію, яка здійснюється над людиною / предметом. 
Наприклад: Сир роблять з молока.  Пошту доставляють кожен день. 
Правила побудови пасивного стану в Present Simple
Пасивний стан в Present Simple утворюється за допомогою: дієслова to be в теперішньому часі (am, are, is);  дієслова в минулому часі.  В англійській мові є правильні і неправильні дієслова.  Залежно від дієслова ми: додаємо закінчення -ed, якщо дієслово правильне;  ставимо його в 3-ю форму, якщо дієслово неправильне.  Схема побудови пасивного стану в Present Simple буде наступною.  Предмет / людина + am / are / is + 3-тя форма неправильного дієслова або правильний дієслово з закінченням -ed.

Завдання 1
The house… (to build) by my grandfather.                                                                    They …..(to drive) to the airport by their friends.
I know these pictures ….(to collect) by a famous actor.                                              “Mona Lisa” ….(to painted) by Leonardo da Vinci.
My sister ….(to help) to do  her homework.                                                                 This actress ….(to award) a prize on the film festival.
Mickey Mouse …(to create) by Walt Disney.                                                                The key ….(to take)  and the door …..(to open….
Завдання   Fill in the gaps using the Present Simple Passive Voice form of the verb in brackets.
A)      Mushroom and Ham Salad
First, 5 mushrooms … (cut) into small pieces and …(mix) with two cut spring onions. Then, 100 g cooked ham …(cut) into fine cubes. Now, mushrooms, onions and ham … (mix) in a bowl. Finally, 2 tablespoons of lemon juice … (mix) with 1 tablespoon of soy sauce and the mixture… (add) to the salad mixture. Enjoy your salad!
B)           The news reporter and a camera operator__ (send) to investigate a news story. People__ (interview) by a reporter and the interviews ___ (film) by a camera operator. The film ____ (take) back to the TV studio, and the best parts of the film ___ (choose) by the news editor. Finally, the news report __ (send) to televisions in people's homes and the news __ (watch) by people all over the country.
C)            My motherland is the Republic of Belarus. My country …(situate) in the center of Europe. It… (make up) of six regions: Brest, Vitebsk, Gomel, Grodno, Minsk and Mogilev. Belarus…(not wash) by any seas or oceans, so it… (not separate) from other countries by seas and oceans. Belarus… (border) by five countries. Belarus is mostly flat. Some uplands can …(find) near Minsk and in some districts of Mogilev and Grodno regions. Most of Belarus… (cover) by forests. It is a beautiful country with a lot of lakes.
Завдання 3.    Put the passive sentences in order.
    in a lot of schools / are / used / Computers                                                             with a modem / are / sent / E-mails
    is / on a disk / Information / stored                                                                          sent / Text messages / are / using mobile phones
    to get information / used / is / The Internet                                                           of plastic / made / are / CDs
   seen / The information / on a screen/can be                                                           are / very quickly / The answers / calculated
    played / The game / is / on a computer




27 квітня (понеділок)

Для 6-Б класу

Тема уроку:  Музика.Музичні стилі.

Завдання:записати нові слова у словник і перекласти, вивчити; прослухати, прочитати і перекласти текст;виконати завдання письмово  і надіслати на електронну адресу.

1.  students book   page 139 ( module 10 Entertainnment  ) записати у словник і перекласти, вивчити.Вид контролю - словниковий диктант
2. p. 101 (s.b.) -   прослухати vocabulary  і виконати завдання.

прослухати вправу



24 квітня (п'ятниця)

Для 6-Б класу

  Тема уроку: Сучасні технології. Підготовка до контрольної роботи.

Завдання:   виконати завдання у  зошиті і надіслати на електоронну  адресу.

  1.Ex. 1, 2,3,4p. 100 (s.b.) -  Self Check письмово


23 квітня (четвер)
для 6-А класу

Тема: Погодні умови. Написання листівки.




Завдання:  Переглянути відео; повторити словапрочитати і перекласти текст у робочому зошиті; написати листівку у зошиті та надіслати на електронну адресу. 

 1.  students book   page 119 ( 6d  ) повторити слова
1. Ex. 1,2 p. 37 (w.b.)  прочитати і перекласти текст, написати листівку. 

Для 6-Б класу

Тема уроку:  Електроенергія часом небезпечна. Розвиток навичок читання

Завдання: прочитати і перекласти текст;виконати завдання письмово  і надіслати на електронну адресу.

1.Ex. 1,2,3 p. 62 (w.b.) -   прочитати текст і виконати завдання до текста.



22 квітня (середа)

Для 6-Б класу

Тема уроку:  Телевізійна залежність. Телесеріали.

Завдання:записати нові слова у словник і перекласти, вивчити; прослухати, прочитати і перекласти текст;виконати завдання письмово  і надіслати на електронну адресу.

1.  students book   page 139 ( 9e, 9f  ) записати у словник і перекласти, вивчити.Вид контролю - словниковий диктант
2.Ex. 2,4 p. 99 (s.b.) -   прослухати і виконати завдання.



21 квітня (вівторок)
для 6-А класу

Тема: Погода у різних місцях світу. Опис погоди. 

Завдання: записати нові слова у словник і перекласти, вивчити; прослухати і прочитати текст, перекласти. 

 1.  students book   page 119 ( 6d  ) записати у словник і перекласти, вивчити.Вид контролю - словниковий диктант
2. Ex. 1 p. 63 (s.b.) прослухати і прочитати текст, перекласти. 
прослухати текст


Для 6-Б класу

Тема уроку:  За і проти телебачення. Мій мобільний телефон. Відносні займенники в англійській мові.

Завдання: переглянути відеоурок про вживання відносних займенників в англійській мові;прослухати, прочитати і перекласти текст;виконати завдання письмово  і надіслати на електронну адресу.


 RELATIVE PRONOUN (ВІДНОСНІ ЗАЙМЕННИКИ)



1.Ex. 1 p. 97 (s.b.) -   прослухати, прочитати і перекласти текст.
3. Ex. 3 p. 97 (s.b.) -  виконати завдання письмово.


17 квітня (п'ятниця)
для 6-А класу

Тема: Погода сьогодні. Опис погоди. 

Завдання: записати нові слова у словник і перекласти, вивчити; виконати завдання письмово у зошиті і надіслати на електронну адресу.

 1.  students book   page 119 ( 6с  ) записати у словник і перекласти, вивчити.Вид контролю - словниковий диктант
1. Ex. 1 p. 62 (s.b.) прочитати текст, перекласти, дати відповіді на запитання до текста письмово. 

Для 6-Б класу

Тема уроку: Покупка електроприборів та гаджетів. 


1.  students book   page 138-139 ( module 9d ) записати у словник і перекласти, вивчити.Вид контролю - словниковий диктант
2.Ex. 2 p. 96 (s.b.) -   прочитати текст і дати відповіді на запитання до текста письмово.
3. Ex. 4 (a,b) p. 96 (s.b.) - прослухати текст і виконати завдання письмово.


16 квітня (четвер)

Для 6-Б класу 

Тема уроку: Сучасні технології.  Вживання  must/mustn't, should/shouldn't.

Завдання:  Переглянути відео і прочитати теоретичний матеріал та записати у зошит різницю між модальними дієсловами must/mustn't, should/shouldn't;  виконати вправу у  зошиті  письмово і надіслати на електронну адресу;записати у словник слова, перекласти, вивчити.


Модальне дієслово MUST

Наше наступне дієслово – MUST. Ми використовуємо його, коли хочемо висловити:
  • ЗаборонуYou must not run. You’ve got a weak heart.
  • Впевнену здогадку (позитивну): It must be so unpleasant to listen to her constant complaints!
  • Необхідність (згідно з правилом або через рішення того, хто говорить): When using trains, passengers must purchase tickets to their destinations. / You must tell me the truth!
  • Але: якщо дія є вимушеною, людині доводиться так чинити через обставини, що склалися, то ситуація передається за допомогою HAVE TO / HAS TO: Emily has to get up at 6 a.m. and she hates it.

  • Модальне дієслова SHOULD

    Є ще дієслово SHOULD .
    • Порада, рекомендаціяYou should drink more water to stay healthy.
    • ВірогідністьWe should  know the exam results soon.


1. Переглянути відео і прочитати теоретичний матеріал та записати у зошит різницю між модальними дієсловами must/mustn't, should/shouldn't.
2.Ex. 11 p. 95 (s.b.) -  письмово.
3.  students book   page 138 ( module 9с ) записати у словник і перекласти, вивчити.Вид контролю - словниковий диктант

15 квітня (середа)

Для 6-Б класу 

Тема уроку: Електроприлади та гаджети. Відходи. Сучасні технології. Вживання  Should/shouldn’t.

Завдання:  Переглянути відео і записати у зошити правила вживання модального дієслова Should/shouldn’t;  виконати вправи у робочому зошиті  письмово і надіслати на електронну адресу.







Використання модального дієслова Should

Модальне дієслово should вживається у наступних випадках:
1. Для висловлення морального обов’язку (як і модальне дієслово ought to):

We should think about saving nature more often. – Ми повинні частіше думати про зберігання природи.
2. Для висловлення прикрості про щось або ж докору за те, що сталося або не сталося в минулому. В такому разі після модального дієслова додається допоміжне слово have:
should have visited UK when I had a chance.
3. При порадах та в інструкціях:
You should save more money. – Тобі потрібно відкладати більше грошей.
4. При висловленні висновків, що зроблені на підставі інформації, яка щойно з’явилася:
They landed two hours ago so they should be here soon. – Вони приземлилися 2 години тому, отже скоро вони мають бути тут.
5. У формальних реченнях зі значенням умови, як правило, в письмовій офіційній промові:
Should you need any help, feel free to contact administrator. – Якщо вам потрібна буде будь-яка допомога, то зв’язуйтесь з адміністратором.
1. Переглянути відео і записати у зошит правила вживання модального дієслова Should/shouldn’t.
2.Ex. 1 p. 94 (s.b.) -  прочитати слова, записати у словники і вивчити.
3. Ex. 8 p. 95 (s.b.) - письмово


14 квітня (вівторок)
для 6-А класу

Тема: Погода у різних містах світу. Present Continuous Tense, питальні речення.

Завдання: прослухати і повторити вправу, виконати завдання у робочому зошиті і надіслати на електронну адресу.

прослухати вправу

1. Ex. 1 p. 60 (s.b.) прослухати і повторити. 
2. Ex. 3,4 p. 35 (w.b.) -  письмово

Для 6-Б класу 

Тема уроку: Інтернет безпека. Вживання  must/have to

Завдання:  Переглянути відео і записати у зошити правила вживання модальних дієслів must/have to,  виконати вправи у робочому зошиті  письмово і надіслати на електронну адресу.







  1 .Ex. 4,5,6 p. 57 (w.b.) - письмово


13 квітня (понеділок)

Для 6-Б класу 

Тема уроку: Правила користування комп'ютером. Вживання  can/could
Завдання:  Переглянути відео і записати у зошити правила вживання модальних дієслів can/could,прослухати, прочитати і перекласти текст, виділені слова записати у словники і вивчити, виконати вправу письмово.

ЧИМ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ CAN ВІД COULD 

Модальні дієслова – одна з найбільш складних тем в англійській мові, і зрозуміти різницю між can і could – може представляти складність для тих хто займається її вивченням. Що таке can и could 

Дієслово can (could) вживається для вираження фізичної можливості та вміння, здатності виконати дію
Українською мовою дієслово саn перекладається можу, вмію. Дієслово саn має дві форми: теперішній час – саn і минулий час – could. I can speak English now.    Тепер я можу (вмію) розмовляти англійською мовою. Не could come yesterday.    Він міг прийти вчора.

 Різниця can і could 

Для позначення здатності взагалі і заперечення наявності здібності протягом якогось періоду в теперішньому часі використовуйте can , в минулому – could .

 Для позначення наявності здібності протягом якогось періоду в теперішньому часі використовується can , could в минулому часі не вживається. 

Для позначення дозволу використовуйте can , could в минулому часі не вживається. 

В офіційному стилі більш доречно використання could . Разом з Perfect Infinitive could використовується для вираження жалю. 
І can , і could використовуються для посилення значення з дієсловами почуттів і сприйняття. 

 1. Дієслово can вживається для вираження:
а) можливості: I can run fast. — Я можу швидко бігати. 
б) уміння: І can speak English. — Я можу (вмію) говорити англійською мовою. 
в) прохання: Can you come to my place? — Ти можеш прийти до мене? 
г) пропозиції послуг: Can I help you with this translation? — Я можу допомогти тобі з цим перекладом? 

 2. Дієслово could вживається для вираження: 
а) можливості в минулому: I could run fast when I was young. — Я міг швидко бігати, коли був молодим. 
б) ввічливого прохання: Could you help me with the translation of this text? — Ви не могли б мені допомогти з перекладом цього тексту? 
в) узгодження часів: Не said they could not (couldn’t) come. — Він сказав, вони не можуть прийти. 








прослухати текст


1. Переглянути відео і записати у зошити правила вживання модальних дієслів can/could
2.Ex. 3 p. 92 (s.b.) - прослухати, прочитати і перекласти текст, виділені слова записати у словники і вивчити.
3. Ex. 4 p. 93 (s.b.) - письмово

10 квітня (п'ятниця)


Для 6-Б класу 

Тема уроку: Комп'ютери. З чого складається комп'ютер.

Завдання:  прослухати, повторити і перекласти слова; записати у словник і перекласти, вивчити (module 9-modern life) виконати завдання у робочому зошиті і надіслати на електоронну  адресу.


прослухати вправу

1.  students book   page 138 ( module 9-modern life) записати у словник і перекласти, вивчити.Вид контролю - словниковий диктант
  2.  p. 91-computers (s.b.) -прослухати, повторити і перекласти слова
  3.Ex. 1,2 p. 57 (w.b.) - письмово



9 квітня (четвер)

для 6-А класу

Тема: Погода сьогодні.Розвиток навичок писемного мовлення.

Завдання: записати нові слова у словник і перекласти, вивчити, написати листа ( an email)  і надіслати на електронну адресу.

1. Ex. 7 p. 59 (s.b.) -  написати листа
2. 1.  students book   page 119 ( 6b  ) записати у словник і перекласти, вивчити.Вид контролю - словниковий диктант

Для 6-Б класу
  
Тема уроку: Покупки. 

Завдання:   виконати завдання у  зошиті і надіслати на електоронну  адресу.

  1.Ex. 1, 2,3,4p. 90 (s.b.) -  Self Check письмово

8 квітня (середа)

Для 6-Б класу  
Тема уроку: Вплив алкоголю і паління на організм людини. Вживання some, any, every.

Завдання:  Вивчити лексику (module 8f), прочитати і перекласти текст, виконати завдання у робочому зошиті і надіслати на електоронну  адресу.

1.  students book   page 138 ( 8f ) записати у словник і перекласти, вивчити.Вид контролю - словниковий диктант
  2.  p. 89 (s.b.) -прочитати і перекласти текст
  3.Ex. 3 p. 56 (w.b.) - письмово

7 квітня (вівторок)

для 6-А класу

Тема: Пори року, місяці, свята. Present Continuous Tense.

Завдання: Подивіться відео про вживання та утворення Present Continuous Tense, запишіть у словник нові слова і вивчить їх, перейдіть за посиланням яке знаходиться під відео і пригадайте правила
Виконайте завдання з підручника письмово і надішліть на електронну адресу.



Правила вживання Present Continuous

1. Ex. 4,5 p. 59 (s.b.) -  письмово
2. 1.  students book   page 119 ( 6a - adjectives and adverbs ) записати у словник і перекласти, вивчити.Вид контролю - словниковий диктант

Для 6-Б класу  
Тема уроку: Магазини. Покупки. Вживання some, any, every.

Завдання:  виконати завдання  письмово ( перевірка і робота з вивченою лексикою module 8d) і надіслати на електоронну  адресу. Повторити вживання some, any, every ( матеріал для повторення надано нижче).


Any і Some: правила вживання, переклад, приклад, відмінність, різниця у значенні

Займенники Any і Some є визначниками. Вони використовуються, коли мова йде про невизначених кількостях, числах, в тих випадках, коли точна кількість або число не важливі. Головним чином, Some використовується в оповідальних Реченнях, а Any – в питальних і негативних. На українську мову Some та Any, як правило, не перекладаються.
Наприклад:
I asked the barman if he could get me some sparkling water. I said, "Excuse me, have you got any sparkling water?" Unfortunately they didn't have any.
Я запитав бармена, чи він може принести мені газованої води. Я сказав: "Вибачте, у вас є газована вода?" На жаль, у них її не було.
Зверніть увагу:
Іноді Some можна зустріти в питальних реченнях, а Any – у стверджувальних реченнях.
Some вживається в питальних реченнях, якщо питання є запрошенням, проханням або якщо очікується позитивна відповідь на поставлене питання.
Наприклад:
Would you mind fetching some gummy bears while you're at the shops?
Купи мені, будь ласка, трохи мармеладних ведмедиків, поки ти будеш в магазині.
Any також може вживатися у стверджувальних реченнях, якщо воно стоїть після слова, яке має негативний або обмежує відтінок.
Наприклад:
"She gave me some bad advice." "Really? She rarely gives any bad advice."
Вона дала мені погана порада. – Серйозно? Вона рідко дає погані поради.
Обидва займенники мають одне і те ж значення – "кожен". Загальне правило використання даних займенників таке, що Each вживається коли йдеться про два і більше предмети або речі, Every – коли мова йде про трьох і більше предмети або речі.
Наприклад:
The orange was split into two halves; each half was given to them. (А НЕ ...every half.)
Апельсин поділили на дві частини, і кожна частина їм була віддана.
Використання займенника Each краще, коли описуються речі або предмети представляються окремо, використання займенника Every краще, коли описуються речі або предмети представляються як ціле.
Наприклад:
Each boy in the class was given a present.
Кожному хлопчикові в класі вручили подарунок. (Кожному окремо.)

Every boy in the class went on a picnic.
Кожен хлопчик (= всі хлопчики) в класі відправився на пікнік. (Всі хлопчики, як єдине ціле.)
Every, а не Each, може використовуватися з абстрактними іменниками:
You have every reason to be happy. (А НЕ You have each reason to be happy.)
У тебе є всі підстави бути задоволеним.
Аналогічним чином, Every (але не Each) може використовуватися з іменниками з кількісними числівниками:
Buses leave every ten minutes. (А НЕ ...each ten minutes.)
Автобуси ходять кожні десять хвилин.  

1. Ex. 1,2,3,4 p. 54 (w.b.) -  письмово

6 квітня (понеділок)

Для 6-Б класу  
Тема уроку: Покупки. Лондонські базари. базари мого міста. Розвиток  писемного мовлення. Опис базару.

Завдання:  Записати і вивчити нову лексику, переглянути відео про знамениті базари у Лондоні, прочитати і перекласти текст, виконати вправу письмово і надіслати на електоронну адресу



 1.  students book   page 138 ( 8d ) записати у словник і перекласти, вивчити.Вид контролю - словниковий диктант
  2.  p. 87 (s.b.) -прочитати і перекласти текст
  3.Ex. 1,2 p. 87 (s.b.) - письмово


27 березня (п'ятниця)
для 6-А класу
Тема: Пори року, місяці, свята. Введення нової лексики. 
Завдання: Подивіться відео про пори року та місяці, запишіть у словник нові слова і вивчить їх, перейдіть за посиланням яке знаходиться під відео і виконайте завдання у формі гри ( допоможе запам'ятати нові слова)
Виконайте завдання у робочому зошиті письмово і надішліть на електронну адресу.
перейдіть за посилання і виконайте завдання у формі гри


1.  students book   page 118 ( module 6 ) записати у словник назви місяців та пір року, перекласти, вивчити.Вид контролю - словниковий диктант  
2.  Ex. 1,2 p. 34 (w.b.)

Для 6-Б класу 

Тема уроку:  Що розташовано поблизу. Розвиток  навичок писемного мовлення. Написання неформального листа.

Завдання:  Переглянути відео ( опис місцевості та як правильно написати неформальний лист) виконати вправи письмово і надіслати на електоронну адресу







 1 Ex. 1, 2,3,4 p. 53 (w.b.)

25 березня (середа)
Для 6-Б класу

Тема уроку: Одяг. Який одяг та аксесуари я полюбляю носити. Розвиток  граматичних навичок. Вживання a lot of,much, many, a few, a little

Завдання:  Переглянути відеоуроки і законспектувати правила вживання  a lot of,much, many, a few, a little, виконати завдання письмово і надіслати на електоронну адресу










1.  Ex. 7 p. 85 (s.b.)  - grammar  
2.  Ex. 8,9 p. 85 (s.b.) - письмово

24 березня (вівторок)

для 6-А класу
 Тема уроку: Контроль Module 5
 Завдання:  

Виконайте письмово Self  Check ( у зошиті) ,надішліть на мою електронну адресу.

1.  Ex. 1,2,3,4,5,6 p. 56 (s.b.)  Self  Check 


Для 6-Б класу
Тема уроку: Одяг. Показ модного одягу. Розвиток навичок читання
Завдання: Вивчити нову лексику( аксесуари, одяг, взуття), прочитати і перекласти текст, виконати письмово завдання до текста, надішліть на мою електронну адресу.

1.  students book   page 138 ( 8b ) записати у словник і перекласти, вивчити.Вид контролю - словниковий диктант
2.  Ex. 1 p. 84 (s.b.)  - вивчити  
3.  Ex. 3,4 p. 84 (s.b.)


23 березня (понеділок)
Для 6-Б класу
Тема уроку: Їжа. Злічуванні та незлічуванні іменники. Вживання неозначеного артикля а (аn), some,any.

Завдання: переглянути матеріали до уроку ( тема вам знайома, пригадайте), виконайте завдання письмово і надішліть на мою електронну адресу.
Перевірте свої знання самостійно і пройдіть тестування за посиланням   тест


Some, any. Займенники some і any (деяка кіль кість, кілька) вживаються як із зчислюваними, так і з незчислюваними іменниками в однині та множині.
I asked him for some ink, but he hadn’t any.
Have you read any good books lately?
При вживанні з незчислюваними іменниками some і any мають значення неозначеного артикля і на українську мову, як правило, не перекладаються.
May I give you some tea? — Дозвольте налити вам чаю?
Have you got any spare time now? — У тебе є зараз вільний час?
Займенник some вживається головним чином у стверджувальних реченнях, де має значення кілька, деяка кількість, деякі.
I’ve got some new stamps.
Give me some water, please.
Some people like strong tea and some don’t.
Some вживається також у запитаннях, які виражають прохання, пропозицію або передбачають з’ясування чогось.
Won’t you have some cake?
Can I have some more milk?
Where can I buy some writing paper? 
Займенник any вживається переважно у питальних реченнях (включаючи непрямі питання), де він означає будь-який, скільки-небудь або просто підсилює питання, і в заперечних реченнях, де у сполученні з заперечною часткою not він виражає просте або підсилене заперечення.
Have you got any new stamps?
Is there any ink in your fountain-pen?
There isn‘t any water in the jug.
(There’s no water in the jug.)
I didn’t see any new films last week.
I want some paper. Have you got any?
У стверджувальних реченнях займенник any має значення будь-який, всякий.
You can come any day you like.
Take any book you like.
Do you need a black pencil or a red one?
Oh, any will do.
Cкладні займенники з some і any вживаються у тих самих конструкціях, що й слова some і any. Вони мають такі значення:
somebody, someone — хто-небудь, хтось:
Somebody has left the door open, close it, please.
Let someone go and fetch some chalk.
anybodyanyone:
  • хто-небудь, хтось (у питальних реченнях):
Is anybody absent today?
Has anyone a different translation?
Did anybody call on me?
Does anybody else want to go?
  • у сполученні з запереченням not — ніхто (у заперечних реченнях):
There isn’t anybody here.
I don’t know anyone who can do it better than you.
  • хто завгодно (у стверджувальних реченнях):
Anybody can do that,
something — щось, що-небудь:
There’s something wrong in this sentence.
There’s something else I want to tell you.
I want something to eat, I’m hungry.
anything:
  • щось, що-небудь (у питальних реченнях і непрямих питаннях):
Is there anything new?
Can I do anything for you?
  • у сполученні із запереченням not — нічого (у заперечних реченнях):
There isn’t anything in the box.
  • що завгодно (у стверджувальних реченнях):
Anything will do.

1.  Ex. 5 p. 83  (s.b.) - grammar  
2.  Ex. 6 p. 83 (s.b.)   


20 березня  (п'ятниця) 
для 6-Б класу
1. Переглянути відеоурок і пригадати правила вживання SOME,ANY. 

1.  students book   page 137 ( module 8a ) записати у словник і перекласти, вивчити.Вид контролю - словниковий диктант
2. Ex. 1,2,3 p. 51 (w.b.)
  
19 березня  (четвер)
для 6-Б класу
1.  students book   page 137 ( module 8 food and fashion ) записати у словник і перекласти, вивчити.Вид контролю - словниковий диктант
2.  p. 81 (s.b.) 

 для 6-А класу
1.  students book   page 118 ( 5f ) записати у словник і перекласти, вивчити.Вид контролю - словниковий диктант
2.  Ex. 2 p. 55 (s.b.)   
3.  Ex. 1,2 p. 33 (w.b.)
  
18 березня  (середа)
для 6-Б класу
1.Ex. 1,2,3,4,5 p. 80 (s.b.)  selfcheck  

17 березня ( вівторок)
для 6-Б класу

1.Ex. 1,2 p. 50 (w.b.) 

для 6-А класу

 1. p.54 (вивчити діалог)
2.  Ex. 2,3 p. 54 (s.b.)   
3.  Ex. 2,3 p. 32 (w.b.)    

16 березня (понеділок)

для 6-Б класу
1.  students book   page 137 ( 7f ) записати у словник і перекласти, вивчити.Вид контролю - словниковий диктант
2.  Ex. 1,2 p. 79 (s.b.)   
3.  Ex. 1,2,3,4 p. 31 (w.b.)   

13 березня (п'ятниця) 

для 6-А класу
 1.  students book   page 118 ( 5c, 5d, 5e ) записати у словник і перекласти, вивчити. Вид контролю - словниковий диктант
2.  Ex. 6 p. 52 (s.b.)   
3.  Ex. 1,2,3,4 p. 31 (w.b.)   

для 6-Б класу
1.  Ex. 2,3 p. 49 (w.b.)   
2.   p. 78 (s.b.)   - вивчити діалог 
















Завдання на час карантину з 4 по 15 лютого 2020

6-А
1.  students book   page 117 ( 4c, 4d, 4e, 4f ) записати у словник і перекласти
2.  Ex. 2 p. 44 (s.b.)   -  прослухати і вивчити діалог
прослухати діалог mp3


6-Б
1.Ex.5,7,8, p.63 (s.b)    письмово
2. Students book page 135 ( 6b, 6c, 6d, 6e, 6f ) записати і перекласти
3.Students book page 135 ( 6b ) вивчити.  ВИД КОНТРОЛЮ - СЛОВНИКОВИЙ ДИКТАНТ.